ОШ "ВУК КАРАЏИЋ" - Глоговац, Јагодина
,,Не учимо за школу, него за живот.''
  • Почетна
  • О школи
  • Галерија
  • Видео
  • Контакт
  • Настава на даљину

Мени

  • Почетна
  • Успешни ученици
  • Запослени
  • Организација рада
  • Екскурзије
  • Такмичења
  • Права детета и ученика
  • Распоред школског звона
  • Вести
  • Календар
  • Преузимање
  • Списак уџбеника
  • Годишњи план рада школе 2023 / 2024.
  • Летопис
  • ЗАВРШНИ ИСПИТ 2025.
  • Критеријуми оцењивања
  • Професионална оријентација
  • Информатор о раду
  • Општа акта школе

Предмети

  • Математика
  • Српски језик
  • Физика
  • Физичко и здравствено васпитање

Претрага




Банери





 




























Администрација






Календар

Јул 2025
НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031


Географија-критеријуми оцењивања

Критеријуми оцењивања у настави географије
 
Ученик се оцењује најмање 2 пута у полугодишту (у петом разреду када је фонд часова један час) и 4 пута у полугодишту (од 6. до 8. разреда, када је фонд часова два часа недељно.
Ученик се оцењује на осноову:
- усмене провере постигнућа,
- писмене провере постигнућа,
- праћењем активности на часу, кроз израду домаћих задатака и немих карата, као и употреба атласа и географских карата.
Сваку оцену (област) ученици могу да поправе.
Ученик се оцењује бројчано на основу остварености исхода, самосталности и ангажовања ученика:
  1. ученик који у потпуности усвојио основна, проширена и продубљена знања, умења и вештине, уочава битно, логички повезује чињенице и појмове, самостално закључује, критички расуђује, самостално проналази појмове на географској карти,  добија оцену одличан (5);
  2. ученик који у потпуности усвојио основна знања, умења и вештине и више од половине  проширених и продубљених знања, уочава битно, логички повезује чињенице и појмове, уз малу помоћ наставника долази до закључка, критички расуђује, самостално проналази појмове на географској карти; добија оцену врло добар (4);
  3. ученик који је у целини усвојио основна знања, умења и вештине, и половину проширених знања, умења и вештина, а према програму предмета, да уз помоћ наставника схвати значење научених садржаја, објашњења и да их повезује, уз помоћ наставника уочава битно, уз помоћ наставника проналази битне појмове на географској карти,  добија оцену добар (3);
  4. ученик који је усвојио основна знања,умења и вештине, према програму предмета, ученик испољава потешкоће у анализи чињеница, података, њиховом уопштавању и закључивању, има тешкоћа у усменом и писменом изражавању, , не сналази се у новим ситуацијама, уз велику помоћ наставника проналази основне појмове на карти, добија оцену довољан (2);
  5. ученик који ни уз помоћ наставника није савладао основно знање, умење и вештине, добија оцену недовољан (1).
Уколико ученик стиче образовање и васпитање по ИОП-у 1, оцењује се на основу ангажовања и степена остварености исхода, уз прилагођавање начина и поступка оцењивања.
  Уколико ученик стиче образовање и васпитање по ИОП-у 2, оцењује се на основу ангажовања и степена оставрености прилагођених циљева и исхода, који су дефинисани у персонализованом плану наставе и учења, уз прилагођавање начина и поступка оцењивања.
 
 
 

Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај