ОШ "ВУК КАРАЏИЋ" - Глоговац, Јагодина
,,Не учимо за школу, него за живот.''
  • Почетна
  • О школи
  • Галерија
  • Видео
  • Контакт
  • Настава на даљину

Мени

  • Почетна
  • Успешни ученици
  • Запослени
  • Организација рада
  • Екскурзије
  • Такмичења
  • Права детета и ученика
  • Распоред школског звона
  • Вести
  • Календар
  • Преузимање
  • Списак уџбеника
  • Годишњи план рада школе 2023 / 2024.
  • Летопис
  • ЗАВРШНИ ИСПИТ 2025.
  • Критеријуми оцењивања
  • Професионална оријентација
  • Информатор о раду
  • Општа акта школе

Предмети

  • Математика
  • Српски језик
  • Физика
  • Физичко и здравствено васпитање

Претрага




Банери





 




























Администрација






Календар

Јул 2025
НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031


Биологија-критеријуми оцењивања

                          Критеријуми оцењивања из предмета биологије
                           за ученике 5,6,7 и 8 разреда  основне школе
 
Из предмета биологија, ученик се оцењује бројчано, а у складу са законом и прописима донетим на основу њега. Врста, ниво и обим знања и ангажовање ученика оцењују се тако да оцену:
 
Одличан (5) добија ученик који:
-           је у потпуности савладао градиво,
-           је сигуран и самосталан, брзо и логично закључује,
-           успешно повезује садржаје, уочава корелације с другим предметима,
-           зна применити знање у решавању проблемских задатака,
-           брзо, тачно, опширно, логички и аргументовано одговара на постављена питања,
-           самостално или у групи ради и презентира пројектне задатке,
-           је одговоран према раду, наставницима, ученицима, и животном окружењу.
Врло добар (4) добија ученик који:
-           има висок ниво и обим знања и степен разумевања програмских садржаја,
-           спорије, али тачно, логично и углавном аргументирано одговара на постављена      питања, уз евентуално постављање подпитања,
-           поседује и успешно примењује стечена знања из биологије (уз мању помоћ   наставника и висок             степен ангажовања ученика),
-           доноси закључке на већ наученим примерима,
-           се повремено укључује тимски рад при изради пројектних задатака,
-           је одговоран према раду, наставницима, ученицима, и животном окружењу.
Добар (3) добија ученик који:
-           има просечан ниво и обим знања и степен разумевања програмских садржаја,
-           полагано и углавном тачно одговара на постављена питања, уз помоћ            наставника,
-           углавном разуме наставне садржаје и деломично примењује стечена знања,
-           изводи закључке уз помоћ наставника,
-           је понекад и неспреман може изказати знање, способности и вештине из       биологије,
-           је одговоран према наставницима, ученицима, и животном окружењу.
Довољан (2) добија ученик који:
-           има задовољавајући ниво и обим знања (не разуме у потпуности наставне     садржаје и отежано             примењује стечена знања),
-           делимично и површно одговара на постављена питања уз помоћ наставника,
-           уз знатну помоћ наставника на једноставан начин набраја и описује природне и       биолошке процесе,
-           код доношења закључака наилази на веће проблеме и несамостално доноси закључке.
Недовољан (1) добија ученик који:
-           није достигао задовољавајући ниво и обим знања и разумевања програмских           садржаја,
-           не одговара на постављена питања и није усвојио кључне појмове,
-           не разуме наставне садржаје и не примењује знање из биологије и у    свакодневном животу,
-           уз велику помоћ наставника непотпуно и несувисло описује биолошке појаве и       процесе,
-           не показује вољу за стицање биолошког знања,
-           погрешно уочава биолошке процесе те доноси нелогичне закључке без          разумевања.
 
 
 
                                               Наставник биологије:Драгана Богдановић Јовановић

Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај