КРИТЕРИЈУМИ И ЕЛЕМЕНТИ ОЦЕЊИВАЊА У НАСТАВИ - ПРЕДМЕТ ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА
Ученик се оцењује најмање 4 пута у полугодишту.
Оцењивање се врши усмено, кроз практичан рад (израда техничких цртежа и макета/модела од различитих материјала) и евентуално писмено (петнаестоминутне провере знања).
Наставник бележи активности и ангажовање на часу, као и учеников однос према раду.
Сваку оцену (област) ученици могу да поправе и закључна оцена се изводи
на основу аритметичке средине свих оцена у току полугодишта.
Оцену одличан (5) добија ученик који:
Оцену врло добар (4) добија ученик који:
Оцену добар (3) добија ученик који:
поштујући принципе економичног искоришћењаматеријала и
рационалног одабира алата и машина, примењујућипроцедуре у складу
са принципима безбедности на раду;
Оцену довољан (2) добија ученик који:
Недовољан (1) добија ученик који:
Уколико ученик стиче образовање и васпитање по
ИОП-у 1, оцењује се на основу ангажовања и степена остварености исхода,
уз прилагођавање начина и поступка оцењивања.
Уколико ученик стиче образовање и васпитање по
ИОП-у 2, оцењује се на основу ангажовања и степена оставрености прилагођених циљева и исхода,
који су дефинисани у персонализованом плану наставе и учења,
уз прилагођавањеначина и поступка оцењивања.
Наставник Горан Миленковић