Распон | Постигнуће на тестовима знања |
---|---|
0 - 20% (1) |
|
21% - 40% (2) |
|
41% - 60% (3) |
|
61% - 80% (4) |
|
81% - 100% (5) |
Оцену одличан (5) добијају ученици који су у стању да: |
---|
1) Потпуно разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем; разумеју и поштују правила учтиве комуникације; 2) Успешно размењују информације које се односе на дату комуникативну ситуацију; опишу сталне и уобичајене активности у неколико везаних исказа; упореде и опишу појаве и карактеристике животиња користећи једноставнија језичка средства; изразе способности; опишу бића, предмете и места користећи једноставнија језичка средства; размењују једноставне исказе који се односе на изражавање допадања/ недопадања; опишу радње из прошлости у неколико везаних исказа; упореде и опишу људе користећиједноставнија језичка средства; разумеју једноставне исказе који се односе на изражавање мишљења; размењују и формулишу једноставне исказе којима се изражава мишљење ;опишу радње из прошлости у неколико везаних исказа; опишу познату личност из земље циљне културе; размене једноставне исказе у вези са својим и туђим плановима и намерама; 3) пишу краће саставе по моделу на тему која је обрађена. Свако писање је вођено питањима и упутствима; 4) владају граматичким правилима, потпуно их разумеју и правилно примењују у контексту; познају и користе сложеније граматичке елементе и конструкције без грешка и без помоћи наставника укључујући најчешће изузетке; |
Оцену врло добар (4) добијају ученици који су у стању да: |
1) Потпуно разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем; разумеју и поштују правила учтиве комуникације; 2) размењују информације које се односе на дату комуникативну ситуацију уз мање несигурности у изражавању; описују, упоређују људе, појаве, активности, предмете и места користећи једноставнија језичка средства размењују једноставне исказе који се односе на изражавање допадања/ недопадања; 3) пишу краће саставе по моделу на тему која је обрађена уз мања одступања у употреби предвиђених граматичких конструкција; 4) континуирано показују заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и углавном их реализује, редовно има прибор за рад, редовно извршава домаће задатке; 5) владају предвиђеним граматичким правилима, уз одступања у примени правила у сваком контексту; |
Оцену добар (3) добијају ученици који су у стању да: |
1) разумеју основне појмове и везе између њих; 2) разврставају различите врсте података у основне категорије према задатом критеријуму; 3) изражавају допадања/ недопадања 4)разумеју једноставне задатке слушања и разумевања, читања и разумевања на страном језику, укључујући коришћење информационих технологија; 5) познају и користе једноставније граматичке елементе и конструкције; 6) показује заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и делимично их реализује, има прибор за рад ,извршава домаће задатке самостално или уз помоћ; |
Оцену довољан (2) добијају ученици који су у стању да: |
1) познају и разуме кључне појмове и информације на страном језику 2) усвоје одговарајућу терминологију на страном језику; 3) уз инструкције извршавају рутинске радне задатке на страном језику; 4) извршавају додељене задатке на страном језику искључиво на захтев и уз подршку осталих чланова групе; уважавају чланове тима и различитост идеја; 5) повремено показују заинтересованост за сопствени процес учења, а препоруке за напредовање реализују уз стално праћење, имају прибор за рад, извршавају домаће задатке уз додатне смернице наставника и редовно похађају допунску наставу. |
Оцену недовољан (1) добија ученик који не испуњава критеријуме за оцену довољан (2) и не показује заинтересованост за сопствени процес учења, нити напредак. |
Оцену одличан (5) добијају ученици који су у стању да: |
---|
1) Потпуно разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем; разумеју и поштују правила учтиве комуникације 2) Успешно размењују информације које се односе на дату комуникативну ситуацију; изразе мишљење, слагање/неслагање уз одговарајуће образложење; разумеју и формулишу једноставније предлоге и позиве на заједничку активност и одговоре на њих; поштују правила учтиве комуникације; формулишу и размене једноставније исказе који се односе на описивање начина свакодневне комуникације (мобилни телефони и друштвене мреже), као и да разумеју значење и користе емоџије у комуникацији;размене мишљење користећи једноставнија језичка средства; разумеју и формулишу једноставније исказе који се односе на описивање тренутних и радњи у садашњости и у неколико једноставнијих, везаних исказа опишу догађаје на слици;разумеју разлике и формулишу једноставније исказе који се односе на описивање уобичајених и тренутних радњи у садашњости;разумеју и формулишу једноставније исказе који се односе на планирање активности путем телефона и користе примерена језичка средства у комуникацијиса вршњацима; 3) разумеју једноставније текстове (новинске чланке) који говоре о томе шта се дешавало када се нешто друго десило; у неколико везаних исказа опишу шта се дешавало када се нешто друго десило користећи једноставнија језичка средства; користећи придеве и прилоге за начин;разумеју и формулишу једноставне исказе и размене информације о нечему што се десило, односно дешавало у прошлости; у неколико једноставнијих, хронолошки правилно повезаних исказа опишу искуство из прошлости. 4) пишу краће саставе по моделу на тему која је обрађена. Свако писање је вођено питањима и упутствима. 5) владају граматичким правилима, потпуно их разумеју и правилно примењују у контексту; познају и користе сложеније граматичке елементе и конструкције без грешка и без помоћи наставника укључујући најчешће изузетке. |
Оцену врло добар (4) добијају ученици који су у стању да: |
1) разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем; разумеју и поштују правила учтиве комуникације; 2) размењују информације које се односе на дату комуникативну ситуацију уз мање несигурности у изражавању; 3) пишу краће саставе по моделу на тему која је обрађена уз мања одступања у употреби предвиђених граматичких конструкција; 4) континуирано показују заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и углавном их реализује, редовно има прибор за рад, редовно извршава домаће задатке; 5) владају предвиђеним граматичким правилима, уз одступања у примени правила у сваком контексту |
Оцену добар (3) добијају ученици који су у стању да: |
1) разумеју основне појмове и везе између њих; 2) разврставају различите врсте података у основне категорије према задатом критеријуму; 3) изражавају допадања/ недопадања; размене мишљење користећи једноставнија језичка средства; разумеју и формулишу једноставније исказе који се односе на изражaвање времена, бројева и мера; 4) разумеју једноставне задатке слушања и разумевања, читања и разумевања на страном језику, укључујући коришћење информационих технологија; 5) познају и користе једноставније граматичке елементе и конструкције; 6) показује заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и делимично их реализује, има прибор за рад ,извршава домаће задатке самостално или уз помоћ |
Оцену довољан (2) добијају ученици који су у стању да: |
1) познају и разумеjу кључне појмове и информације на страном језику; 2) усвоје одговарајућу терминологију на страном језику; 3) уз инструкције извршавају рутинске радне задатке на страном језику; 4) извршавају додељене задатке на страном језику искључиво на захтев и уз подршку осталих чланова групе; уважавају чланове тима и различитост идеја; 5) повремено показују заинтересованост за сопствени процес учења, а препоруке за напредовање реализују уз стално праћење, имају прибор за рад, извршавају домаће задатке уз додатне смернице наставника и редовно похађају допунску наставу. |
Оцену недовољан (1) добија ученик који не испуњава критеријуме за оцену довољан (2) и не показује заинтересованост за сопствени процес учења, нити напредак. |
Оцену одличан (5) добијају ученици који су у стању да: |
---|
1) Потпуно разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем; разумеју и поштују правила учтиве комуникације 2) разумеју дијалоге који се односе на описивање свакодневних и тренутних радњи у садашњости; размене неколико информација у низу у вези са свакодневним и тренутним радњама у садашњости; разумеју једноставније дијалоге који се односе на описивање радњи у прошлости; размене неколико информација у низу у вези са радњама у прошлости; на једноставан начин опишу искуства из неодређене прошлости и догађаје који су почели у прошлости и још увек трају; разумеју једноставније текстове у којима се описују осећања и утисци; размене информације у вези са осећањима и утисцима користећи описне придеве; разумеју и формулишу једноставније исказе којима се описује како се нешто дешава/дешавало или ће се десити; опишу људе користећи одређени и неодређени члан;изнесу мишљење о познатим темама; размене информације у вези са искуствима из прошлости и опишу искуства и догађаје из прошлости користећи времена; разумеју једноставније текстове у којима се изражава мишљење о глобалним проблемима (екологија и конзумеризам); разумеју једноставније текстове у којима се описују предвиђања;формулишу једноставније исказе који се одно-се на предвиђања; на адекватан начин потврде или негирају тачност информација; разумеју једноставнији текст који говори о плановима и намерама; опишу планове и намере; разумеју једноставније исказе који се односе на изражавање могућности и садашњости и будућности; формулишу једноставније исказе који се односе на изражавање могућности и садашњости и будућности; разумеју једноставније текстове који се односе на изражавање мишљења; формулишу једноставније исказе који се односе на изражавање мишљења;упореде и контрастирају идеје и у неколико једноставнијих, везаних исказа 3) Пишу краће саставе по моделу на тему која је обрађена. Свако писање је вођено питањима и упутствима 4) владају граматичким правилима, потпуно их разумеју и правилно примењују у контексту; познају и користе сложеније граматичке елементе и конструкције без грешка и без помоћи наставника укључујући најчешће изузетке |
Оцену врло добар (4) добијају ученици који су у стању да: |
1) разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем; разумеју и поштују правила учтиве комуникације; 2) размењују информације које се односе на дату комуникативну ситуацију уз мање несигурности у изражавању; 3) Пишу краће саставе по моделу на тему која је обрађена уз мања одступања у употреби предвиђених граматичких конструкција; 4) континуирано показују заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и углавном их реализује, редовно има прибор за рад, редовно извршава домаће задатке; 5) владају предвиђеним граматичким правилима, уз одступања у примени правила у сваком контексту; |
Оцену добар (3) добијају ученици који су у стању да: |
1) разумеју основне појмове и везе између њих; разумеју суштину једноставнијих текстова који говоре о познатим темама; 2) разврставају различите врсте података у основне категорије према задатом критеријуму; 3) размене мишљење користећи једноставнија језичка средства; формулишу једноставније исказе који се односе изражавање мишљења 4)разумеју једноставне задатке слушања и разумевања, читања и разумевања на страном језику, укључујући коришћење информационих технологија; 5) познају и користе једноставније граматичке елементе и конструкције; 6) показују заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и делимично их реализује, има прибор за рад ,извршава домаће задатке самостално или уз помоћ; 7)Допуњују краће текстове у вези са познатим темама; |
Оцену довољан (2) добијају ученици који су у стању да: |
1) познају и разумеjу кључне појмове и информације на страном језику; 2) усвоје одговарајућу терминологију на страном језику; 3) уз инструкције извршавају рутинске радне задатке на страном језику; 4) извршавају додељене задатке на страном језику искључиво на захтев и уз подршку осталих чланова групе; уважавају чланове тима и различитост идеја; 5) повремено показују заинтересованост за сопствени процес учења, а препоруке за напредовање реализују уз стално праћење, имају прибор за рад, извршавају домаће задатке уз додатне смернице наставника и редовно похађају допунску наставу. |
Оцену недовољан (1) добија ученик који не испуњава критеријуме за оцену довољан (2) и не показује заинтересованост за сопствени процес учења, нити напредак. |
Оцену одличан (5) добијају ученици који су у стању да: |
---|
1) Потпуно разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем; разумеју и поштују правила учтиве комуникације; 2) Течно и с лакоћом описују себе и околину, школски контекст и приватан живот,свакодневне навике, искуства/догађаје из прошлости и планове за будућност; Учествују у неформалном и формалном разговору (нпр. са наставницима,службеним лицима и сл.), постављају и одговарају на неколико питања у низу на познате темеу вези са личним потребама, интересовањима, обавезама, жељама, уз евентуалну помоћ и понављање; 3) Објашњавају оно што не разумеју, умеју да тражи помоћ и да изразе мишљење/потребурасположивим језичким средствима; Резимирају текст који слуша или чита ослањајући се у мањој мери на језичка средствакоја се у њему појављују; 4) Пишу краће текстове од неколико логички повезаних реченица о узрасно релевантним темама (о себи, друштвеном и природном окружењу, аспектима приватног ишколског живота); 5) Познају и користе одређени број граматичких елемената и конструкција, укључујући и најчешће изузетке. |
Оцену врло добар (4) добијају ученици који су у стању да: |
1) разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем; разумеју и поштују правила учтиве комуникације; Разумеју основни смисао и главне информације споријих, јасно артикулисаних монолошких излагања и прича о познатим и узрасно адекватним темама, уз одговарајућувизуелну подршку, паузе и понављања.;2) размењују информације које се односе на дату комуникативну ситуацију уз мање несигурности у изражавању; 3) Пишу краће саставе по моделу на тему која је обрађена уз мања одступања у употреби предвиђених граматичких конструкција; 4) континуирано показују заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и углавном их реализује, редовно има прибор за рад, редовно извршава домаће задатке 5) владају предвиђеним граматичким правилима, уз одступања у примени правила у сваком контексту |
Оцену добар (3) добијају ученици који су у стању да: |
1) разумеју основне појмове и везе између њих; разумеју суштину једноставнијих текстова који говоре о познатим темама; 2) Разумеју једноставне поруке и питања која се односе на једноставне информације и непосредно окружење; 3) Користи елементарне и најфреквентније речи и изразе за обављање основнихкомуникативних активности; размењују мишљење користећи једноставнија језичка средства; формулишу једноставније исказе који се односе на изражавање мишљења; 4) Разумеју кратка саопштења и питања која се односе на познате/блиске теме; 5) познају и користе једноставније граматичке елементе и конструкције; 6) показује заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и делимично их реализује, има прибор за рад ,извршава домаће задатке самостално или уз помоћ 7) Пишу краће белешке о важним информацијама и тренутним потребама; 8) Уз дуже паузе и уз помоћ саговорника, саопштавају основне информације о себи и свом непосредном окружењу, тражи одређени предмет, користећи кратке једноставне исказе. |
Оцену довољан (2) добијају ученици који су у стању да: |
1) познају и разумеjу кључне појмове и информације на страном језику; 2) усвоје одговарајућу терминологију на страном језику; 3) уз инструкције извршавају рутинске радне задатке на страном језику; 4) извршавају додељене задатке на страном језику искључиво на захтев и уз подршку осталих чланова групе; уважавају чланове тима и различитост идеја; Пишу једноставне податке о себи и лицима из блиског окружења, у обрасцима,упитницима или табелама; 5) повремено показују заинтересованост за сопствени процес учења, а препоруке за напредовање реализују уз стално праћење, имају прибор за рад, извршавају домаће задатке уз додатне смернице наставника и редовно похађају допунску наставу. |
Оцену недовољан (1) добија ученик који не испуњава критеријуме за оцену довољан (2) и не показује заинтересованост за сопствени процес учења, нити напредак. |
Оцена | % |
---|---|
Недовољан (1) | 30 и мање |
Довољан (2) | 31 - 50 |
Добар (3) | 51 – 70 |
Врло добар (4) | 71 – 85 |
Одличан (5) | 86 - 100 |