ОШ "ВУК КАРАЏИЋ" - Глоговац, Јагодина
,,Не учимо за школу, него за живот.''
  • Почетна
  • О школи
  • Галерија
  • Видео
  • Контакт
  • Настава на даљину

Мени

  • Почетна
  • Успешни ученици
  • Запослени
  • Организација рада
  • Екскурзије
  • Такмичења
  • Права детета и ученика
  • Распоред школског звона
  • Вести
  • Календар
  • Преузимање
  • Списак уџбеника
  • Годишњи план рада школе 2023 / 2024.
  • Летопис
  • ЗАВРШНИ ИСПИТ 2025.
  • Критеријуми оцењивања
  • Професионална оријентација
  • Информатор о раду
  • Општа акта школе

Предмети

  • Математика
  • Српски језик
  • Физика
  • Физичко и здравствено васпитање

Претрага




Банери





 




























Администрација






Календар

Јул 2025
НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031


Енглески и француски језик-критеријуми оцењивања

Критеријуми оцењивања – Енглески језик ( од 1. - 8. разреда) и
 француски језик (од 5. - 8. разреда)
 
I разред
 
Ученици првог разреда се оцењују описном оценом. Ученици се оцењују усменим путем.
Ученик је у потпуности савладао наставни програм ако су сви предвиђени исходи за први разред савладани и напредовање ученика је самостално, а ангажовање стално.
Ученик који савлада исходе уз мању помоћ наставника сматра се да је савладао градиво, али да изостаје самостални рад.
Ученик коме је потребна већа помоћ за савладавање градива сматра се да није у потпуности савладао исходе и да изостаје самостално напредовање и ангажовање.
На часовима пројектне наставе оцењује се тимски рад, залагање и посвећеност раду, као и начин презентовања пројекта.
Наставник води евиденцију о напредовању и ангажовању ученика током целе школске године.
 
II – IV разред
 
Ученици се оцењују бројчано, и то:
  1. Усменим путем
  2. Писменим путем
  3. Ангажовањем на часу/на пројекту
 
  1. Оцена се усменим путем добија одговарањем на питања.
Оцену одличан (5) добија ученик који самостално примењује градиво из вокабулара и граматике; течно чита и говори на енглеском језику; има развијене вештине слушања, читања, писања и говора. Разуме основни смисао и главне информације у аутентичном разговору два или више саговорника. Течно и са лакоћом описује себе и околину, школски контекст и приватан живот, свакодневне навике и изражава осећања, расположења, допадање и недопадање. Успешно ради у различитим облицима рада. Помаже другим ученицима. Редовно ради домаће задатке.
Оцену врло добар (4) добија ученик који функционално усваја појмове, анализира, класификује, повезује, примењује и изводи закључке. Има развијене вештине слушања, писања, читања и говорана енглеском језику. Саставља краће исказе о себи, својој породици и окружењу. Описује свакодневне активности, своја осећања и изражава допадање и недопадање. Сналази се у различитим облицима рад.Редовно ради домаће задатке.
Оцену добар (3) добија ученик који разуме појмове и чињенице, успоставља везе и може самостално да објасни и наведе појмове из вокабулара и граматичке појмове. Познаје и користи једноставније граматичке елементе и конструкције. Разуме општи смисао и главне информације у једноставним текстовима. Задатке обавља делимично уз помоћ наставника. Редовно ради домаће задатке.
Оцену довољан (2) добија ученик који влада основним појмовима; уз помоћ наставника може да објасни фреквентне речи и једноставне изразе; разуме кратка, једноставна, разговетно и споро изговорена упутства. Нередовно ради домаће задатке.
Оцену недовољан (1) добија ученик који нема основно познавање појмова и нема жељу да напредује, није активан на часу. Домаће задатке не израђује на време.
 
  1. Писмене провере одржавају се најмање четири пута у току школске године. Најављују се на почетку првог и другог полугодишта и уписују у распоред писмених провера који је изложен у свакој учионици, пре датума одржавања.
 
Скала оцењивања:
 
Распон Постигнуће на тестовима знања
0  - 20%
(1)
 
21% - 40%
(2)
 
41% - 60%
(3)
 
61% - 80%
(4)
 
81% - 100%
(5)
 
 
  1. Ангажовање ученика се прати и вреднује током целе школске године. У оцену улази и успешност у раду при различитим облицима рада,извршавање задатака у одређеном року, уредност при попуњавању уџбеника и свеске, залагање и труд ученика.
V Разред
Оцену одличан (5) добијају  ученици  који су у стању да:
1) Потпуно разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем;  разумеју и поштују правила учтиве комуникације;
2) Успешно размењују информације које се односе на дату комуникативну ситуацију; опишу сталне и уобичајене активности у неколико везаних исказа; упореде и опишу појаве и карактеристике животиња користећи једноставнија језичка средства; изразе способности; опишу бића, предмете и места користећи једноставнија језичка средства; размењују једноставне исказе који се односе на изражавање допадања/ недопадања; опишу радње из прошлости у неколико везаних исказа; упореде и опишу људе користећиједноставнија језичка средства; разумеју једноставне исказе који се односе на изражавање мишљења; размењују и формулишу једноставне исказе којима се изражава мишљење ;опишу радње из прошлости у неколико везаних исказа; опишу познату личност из земље циљне културе; размене једноставне исказе у вези са својим и туђим плановима и намерама;
3) пишу краће саставе по моделу на тему која је обрађена. Свако писање је вођено питањима и упутствима;
4) владају граматичким правилима, потпуно их разумеју и правилно примењују у контексту; познају и користе сложеније граматичке елементе и конструкције без грешка и без помоћи наставника укључујући најчешће изузетке;
 
 
Оцену врло добар (4) добијају ученици који су у стању да:
1) Потпуно разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем;  разумеју и поштују правила учтиве комуникације;
2) размењују информације које се односе на дату комуникативну ситуацију уз мање несигурности у изражавању; описују, упоређују људе, појаве, активности, предмете и места користећи једноставнија језичка средства размењују једноставне исказе који се односе на изражавање допадања/ недопадања;
3) пишу краће саставе по моделу на тему која је обрађена уз мања одступања у употреби предвиђених граматичких конструкција;
4) континуирано показују заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и углавном их реализује, редовно има прибор за рад, редовно извршава домаће задатке;
5) владају предвиђеним граматичким правилима, уз одступања у примени правила у сваком контексту;
Оцену добар (3) добијају ученици који су у стању да:
1) разумеју основне појмове и везе између њих;
2) разврставају различите врсте података у основне категорије према задатом критеријуму;
3) изражавају допадања/ недопадања
4)разумеју једноставне задатке слушања и разумевања, читања и разумевања  на страном језику, укључујући коришћење информационих технологија;
5) познају и користе једноставније граматичке елементе и конструкције;
6) показује заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и делимично их реализује, има прибор за рад ,извршава домаће задатке самостално или уз помоћ;
Оцену довољан (2) добијају ученици који су у стању да:
1) познају и разуме кључне појмове и информације на страном језику
 2) усвоје  одговарајућу терминологију на страном језику;
3) уз инструкције извршавају рутинске радне задатке на страном језику;
4) извршавају додељене задатке на страном језику искључиво на захтев и уз подршку осталих чланова групе; уважавају чланове тима и различитост идеја;
5) повремено показују заинтересованост за сопствени процес учења, а препоруке за
напредовање реализују уз стално праћење, имају прибор за рад, извршавају домаће задатке уз додатне смернице наставника и редовно похађају допунску наставу.
Оцену недовољан (1) добија ученик који не испуњава критеријуме за оцену довољан
(2) и не показује заинтересованост за сопствени процес учења, нити напредак.
 
VI Разред
 
Оцену одличан (5) добијају  ученици  који су у стању да:
1) Потпуно разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем;  разумеју и поштују правила учтиве комуникације
2)  Успешно размењују информације које се односе на дату комуникативну ситуацију; изразе мишљење, слагање/неслагање уз одговарајуће образложење; разумеју и формулишу једноставније предлоге и позиве на заједничку активност и одговоре на њих; поштују правила учтиве комуникације; формулишу и размене једноставније исказе који се односе на описивање начина свакодневне комуникације (мобилни телефони и друштвене мреже), као и да разумеју значење и користе емоџије у комуникацији;размене мишљење користећи једноставнија језичка средства; разумеју и формулишу једноставније исказе који се односе на описивање тренутних и радњи у садашњости и у неколико једноставнијих, везаних исказа опишу догађаје на слици;разумеју разлике и формулишу једноставније исказе који се односе на описивање уобичајених и тренутних радњи у садашњости;разумеју и формулишу једноставније исказе који се односе на планирање активности путем телефона и користе примерена језичка средства у комуникацијиса вршњацима;
3) разумеју једноставније текстове (новинске чланке) који говоре о томе шта се дешавало када се нешто друго десило; у неколико везаних исказа опишу шта се дешавало када се нешто друго десило користећи једноставнија језичка средства; користећи придеве и прилоге за начин;разумеју и формулишу једноставне исказе и размене информације о нечему што се десило, односно дешавало у прошлости; у неколико једноставнијих, хронолошки правилно повезаних исказа опишу искуство из прошлости.
4) пишу краће саставе  по моделу на тему која је обрађена. Свако писање је вођено питањима и упутствима.
5) владају граматичким правилима, потпуно их разумеју и правилно примењују у контексту; познају и користе сложеније граматичке елементе и конструкције без грешка и без помоћи наставника укључујући најчешће изузетке.
 
 
Оцену врло добар (4) добијају ученици који су у стању да:
1) разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем;  разумеју и поштују правила учтиве комуникације;
2) размењују информације које се односе на дату комуникативну ситуацију уз мање несигурности у изражавању;
3) пишу краће саставе по моделу на тему која је обрађена уз мања одступања у употреби предвиђених граматичких конструкција;
4) континуирано показују заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и углавном их реализује, редовно има прибор за рад, редовно извршава домаће задатке;
5) владају предвиђеним граматичким правилима, уз одступања у примени правила у сваком контексту
Оцену добар (3) добијају ученици који су у стању да:
1) разумеју основне појмове и везе између њих;
2) разврставају различите врсте података у основне категорије према задатом критеријуму;
3) изражавају допадања/ недопадања; размене мишљење користећи једноставнија језичка средства; разумеју и формулишу једноставније исказе који се односе на изражaвање времена, бројева и мера;
4) разумеју једноставне задатке слушања и разумевања, читања и разумевања  на страном језику, укључујући коришћење информационих технологија;
5) познају и користе једноставније граматичке елементе и конструкције;
6) показује заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и делимично их реализује, има прибор за рад ,извршава домаће задатке самостално или уз помоћ
Оцену довољан (2) добијају ученици који су у стању да:
1) познају и разумеjу кључне појмове и информације на страном језику;
2) усвоје  одговарајућу терминологију на страном језику;
3) уз инструкције извршавају рутинске радне задатке на страном језику;
4) извршавају додељене задатке на страном језику искључиво на захтев и уз подршку осталих чланова групе; уважавају чланове тима и различитост идеја;
5) повремено показују заинтересованост за сопствени процес учења, а препоруке за
напредовање реализују уз стално праћење, имају прибор за рад, извршавају домаће задатке уз додатне смернице наставника и редовно похађају допунску наставу.
Оцену недовољан (1) добија ученик који не испуњава критеријуме за оцену довољан
(2) и не показује заинтересованост за сопствени процес учења, нити напредак.
 
 
 
VII Разред
Оцену одличан (5) добијају  ученици  који су у стању да:
1) Потпуно разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем;  разумеју и поштују правила учтиве комуникације
2)  разумеју дијалоге који се односе на описивање свакодневних и тренутних радњи у садашњости; размене неколико информација у низу у вези са свакодневним и тренутним радњама у садашњости; разумеју једноставније дијалоге који се односе на описивање радњи у прошлости; размене неколико информација у низу у вези са радњама у прошлости; на једноставан начин опишу искуства из неодређене прошлости и догађаје који су почели у прошлости и још увек трају; разумеју једноставније текстове у којима се описују осећања и утисци; размене информације у вези са  осећањима и утисцима користећи описне придеве; разумеју и формулишу једноставније исказе којима се описује како се нешто дешава/дешавало или ће се десити; опишу људе користећи одређени и неодређени члан;изнесу мишљење о познатим темама; размене информације у вези са искуствима из прошлости и опишу искуства и догађаје из прошлости користећи времена; разумеју једноставније текстове у којима се изражава мишљење о глобалним проблемима (екологија и конзумеризам); разумеју једноставније текстове у којима се описују предвиђања;формулишу једноставније исказе који се одно-се на предвиђања;  на адекватан начин потврде или негирају тачност информација; разумеју једноставнији текст који говори о плановима и намерама; опишу планове и намере; разумеју једноставније исказе који се односе на изражавање могућности и садашњости и будућности; формулишу једноставније исказе који се односе на изражавање могућности и садашњости и будућности; разумеју једноставније текстове који се односе на  изражавање мишљења; формулишу једноставније исказе који се односе на  изражавање мишљења;упореде и контрастирају идеје и у неколико једноставнијих, везаних исказа
3) Пишу краће саставе  по моделу на тему која је обрађена. Свако писање је вођено питањима и упутствима
4) владају граматичким правилима, потпуно их разумеју и правилно примењују у контексту; познају и користе сложеније граматичке елементе и конструкције без грешка и без помоћи наставника укључујући најчешће изузетке
 
 
Оцену врло добар (4) добијају ученици који су у стању да:
1) разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем;  разумеју и поштују правила учтиве комуникације;
2) размењују информације које се односе на дату комуникативну ситуацију уз мање несигурности у изражавању;
3) Пишу краће саставе по моделу на тему која је обрађена уз мања одступања у употреби предвиђених граматичких конструкција;
4) континуирано показују заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и углавном их реализује, редовно има прибор за рад, редовно извршава домаће задатке;
5) владају предвиђеним граматичким правилима, уз одступања у примени правила у сваком контексту;
Оцену добар (3) добијају ученици који су у стању да:
1) разумеју основне појмове и везе између њих; разумеју суштину једноставнијих текстова који говоре о познатим темама;
2) разврставају различите врсте података у основне категорије према задатом критеријуму;
3) размене мишљење користећи једноставнија језичка средства; формулишу једноставније исказе који се односе изражавање мишљења
4)разумеју једноставне задатке слушања и разумевања, читања и разумевања  на страном језику, укључујући коришћење информационих технологија;
5) познају и користе једноставније граматичке елементе и конструкције;
6) показују заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и делимично их реализује, има прибор за рад ,извршава домаће задатке самостално или уз помоћ;
7)Допуњују краће текстове у вези са познатим темама;
Оцену довољан (2) добијају ученици који су у стању да:
1) познају и разумеjу кључне појмове и информације на страном језику;
2) усвоје  одговарајућу терминологију на страном језику;
3) уз инструкције извршавају рутинске радне задатке на страном језику;
4) извршавају додељене задатке на страном језику искључиво на захтев и уз подршку осталих чланова групе; уважавају чланове тима и различитост идеја;
5) повремено показују заинтересованост за сопствени процес учења, а препоруке за
напредовање реализују уз стално праћење, имају прибор за рад, извршавају домаће задатке уз додатне смернице наставника и редовно похађају допунску наставу.
Оцену недовољан (1) добија ученик који не испуњава критеријуме за оцену довољан
(2) и не показује заинтересованост за сопствени процес учења, нити напредак.
 
 
 
 
 
VIII Разред
Оцену одличан (5) добијају  ученици  који су у стању да:
1) Потпуно разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем;  разумеју и поштују правила учтиве комуникације;
2) Течно и с лакоћом описују себе и околину, школски контекст и приватан живот,свакодневне навике, искуства/догађаје из прошлости и планове за будућност; Учествују у неформалном и формалном разговору (нпр. са наставницима,службеним лицима и сл.), постављају и одговарају на неколико питања у низу на познате темеу вези са личним потребама, интересовањима, обавезама, жељама, уз евентуалну помоћ и понављање;
3) Објашњавају оно што не разумеју, умеју да тражи помоћ и да изразе мишљење/потребурасположивим језичким средствима; Резимирају текст који слуша или чита ослањајући се у мањој мери на језичка средствакоја се у њему појављују;
4) Пишу краће текстове од неколико логички повезаних реченица о узрасно релевантним темама (о себи, друштвеном и природном окружењу, аспектима приватног ишколског живота);
5) Познају и користе одређени број граматичких елемената и конструкција, укључујући и најчешће изузетке.
Оцену врло добар (4) добијају ученици који су у стању да:
1) разумеју језичке садржаје везане за теме из уџбеника; повезују нове садржаје са предзнањем;  разумеју и поштују правила учтиве комуникације; Разумеју основни смисао и главне информације споријих, јасно артикулисаних монолошких излагања и прича о познатим и узрасно адекватним темама, уз одговарајућувизуелну подршку, паузе и понављања.;2) размењују информације које се односе на дату комуникативну ситуацију уз мање несигурности у изражавању;
3) Пишу краће саставе по моделу на тему која је обрађена уз мања одступања у употреби предвиђених граматичких конструкција;
4) континуирано показују заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и углавном их реализује, редовно има прибор за рад, редовно извршава домаће задатке
5) владају предвиђеним граматичким правилима, уз одступања у примени правила у сваком контексту
Оцену добар (3) добијају ученици који су у стању да:
1) разумеју основне појмове и везе између њих; разумеју суштину једноставнијих текстова који говоре о познатим темама;
2) Разумеју једноставне поруке и питања која се односе на једноставне информације и непосредно окружење;
3) Користи елементарне и најфреквентније речи и изразе за обављање основнихкомуникативних активности; размењују мишљење користећи једноставнија језичка средства; формулишу једноставније исказе који се односе на изражавање мишљења;
4) Разумеју кратка саопштења и питања која се односе на познате/блиске теме;
5) познају и користе једноставније граматичке елементе и конструкције;
6) показује заинтересованост за сопствени процес учења, уважава препоруке за напредовање и делимично их реализује, има прибор за рад ,извршава домаће задатке самостално или уз помоћ
7) Пишу краће белешке о важним информацијама и тренутним потребама;
8) Уз дуже паузе и уз помоћ саговорника, саопштавају основне информације о себи и свом непосредном окружењу, тражи одређени предмет, користећи кратке једноставне исказе.
 
Оцену довољан (2) добијају ученици који су у стању да:
1) познају и разумеjу кључне појмове и информације на страном језику;
2) усвоје  одговарајућу терминологију на страном језику;
3) уз инструкције извршавају рутинске радне задатке на страном језику;
4) извршавају додељене задатке на страном језику искључиво на захтев и уз подршку осталих чланова групе; уважавају чланове тима и различитост идеја; Пишу једноставне податке о себи и лицима из блиског окружења, у обрасцима,упитницима или табелама;
5) повремено показују заинтересованост за сопствени процес учења, а препоруке за
напредовање реализују уз стално праћење, имају прибор за рад, извршавају домаће задатке уз додатне смернице наставника и редовно похађају допунску наставу.
Оцену недовољан (1) добија ученик који не испуњава критеријуме за оцену довољан
(2) и не показује заинтересованост за сопствени процес учења, нити напредак.
 
 
Наставник француског језика: Мирослава Јанићијевић
Наставници енглеског језика: Милена Цупара и Александар Ђорђевић
Актив страних језика:
КРИТЕРИЈУМИ ЗА ОЦЕЊИВАЊЕ
 
Критеријуми за евалуацију
Изражено у процентима:
 
Оцена %
Недовољан (1) 30 и мање
Довољан (2) 31 - 50
Добар (3) 51 – 70
Врло добар (4) 71 – 85
Одличан (5) 86 - 100
 
 
 
 
За предметну наставу:
  • Разумевање  
  • Говорне способности
  • Способности писменог изражавања
  • Језичне законитости - граматика
 
 
Мерила за елемент разумевања:
 
Одличан - ученик разуме саговорника и усмено излаже у нормалном темпу, у потпуности разуме писани и слушани текст, с лакоћом влада материјом и вештинама; разуме основни смисао и може да издвоји главне информације из аутентичних подкаста, радио емисија о познатим узрасно-прилагођеним темама.
 
Врло добар - разуме питања у нормалном говорном темпу, али је потребно понекад нешто поновити, не разуме сваку појединост код писаног и слушаног садржаја; разуме дуже низове саопштења, упутстава, молби итд. које се тичу његових потреба и интересовања.
 
Добар - разуме излагања и питања постављена споријим темпом, понекад је нужно поновити и поједноставити неке делове реченице, потребно га је усмеравати; разуме основни смисао и главне информације из говора два или више саговорника о блиским и познатим темама уколико се говори разговетно и умереним темпом.
 
Довољан - има минимум разумевања и напредује уз помоћ наставника који га води кроз материју, има тешкоћа у разумевању излагања, једва схвата уз објашњења и поједностављења, слабо разуме писану и говорну материју; разуме основне и честе речи и изразе у јасном и спором говору; разуме кратка саопштења и питања која се односе на блиске теме. 
 
Недовољан - не разуме усмена излагања, слушану или писану материју ни уз помоћ наставника.
 
 
Мерила за елемент говорне способности:
 
Одличан - ученик је слободно и без оклевања изразио своје мисли, он је активан у разговору,  уме да прочита причу и правилним изговором течно изговара и нема већих граматичких грешака; уз краће паузе описује себе и своје окружење, али користећи једноставна језичка средства.
  
Врло добар - ученик говори правилно, али је конверзација у неким елементима неизвесна; разговара са мањим граматичким грешкама, које не утичу на разумевање значајне реченице; понекад користи реч или фразу која је неадекватна и погрешно је изговори; уз краће паузе и минималну помоћ саговорника успева да размењује информације, тражи одређени предмет, објашњење, услугу, повезујући неколико краћих исказа у смислену целину.
 
Добар - ученик може да комуницира и има скроман речник, смисао је понекад нејасан због граматичких грешака и нетачног реда речи  и има тешкоће у читању, изговору и интонацији, али у целини је прихватљиво и разумљиво; поседује ограничен репертоар готових израза и  вишечланих конструкција за исказивање свакодневних конкретних активности и потреба.
  
Довољан - ученик  прави озбиљне грешке у разговору и изговору, што отежава оно што жели да каже; ретко налази праве речи и фразе, тешко се изражава, а његов оскудан речник користи полако и са пуно оклевања;
   
Недовољан - ученик не може да се независно изражава, једва надмашујући најосновнији вокабулар, лош изговор спречава разумевање садржаја. Није савладао ни најосновније граматичке структуре.
 
 
Критеријуми за елемент способности писменог изражавања: 
 
 
Одличан - ученик може усмено да изрази своје мисли самостално и без већих граматичких и правописних грешака; редовно извршава све писане задатке у свесци, има добру технику решавања тестова и успешан је; саставља краће текстове о себи, својој породици и непосредном окружењу; описује искуства, активности и догађаје из прошлости користећи једноставније језичке структуре и увежбану лексику.
 
Врло добар - ученик писмено изражава своје мисли самостално уз понеке граматичке и правописне грешке; готово редовно има све писане радове; има врло добар резултат на решавању теста; писаним путем доставља, тражи или преноси детаљније информације, обавештења или податке о себи и другима.
 
Добар - ученик не може без помоћи да изрази своје мисли писменим путем и прави веће правописне и граматичке грешке; нередовно извршава домаће и школске писане задатке; има скроман и просечан резултат на решавању теста; писаним путем доставља информације о себи и другима.
 
Довољан - ученик није способан самостално да се писмено изрази, прави честе и озбиљне правописне и граматичке грешке; постиже минималан успех на тесту преко 30%; пише кратке и јасне поруке (смс, мејл, објаве на друштвеним мрежама) у којима се захваљује или нешто честита.
 
Недовољан - прави крупне грешке у писменом изражавању и у основним граматичким облицима, не извршава писане задатке готово уопште, не зна слова (меша слова и азбуку), нема довољан број бодова.
 
 
 
Мерила за елемент језичке законитости - граматике:
 
Одличан - ученик влада граматичким правилима, потпуно их разуме и правилно примењује у контексту; познаје и користи сложеније граматичке елементе и конструкције без грешка и без помоћи наставника укључујући најчешће изузетке и основне начине творбе именица, глагола, придева, прилога.
 
Врло добар - ученик разуме и правилно примењује научена граматичка правила, уз местимичне грешке; познаје и користи сложеније граматичке елементе и конструкције уз местимичне грешке уз местимичну помоћ.
 
Добар - ученик делимично примењује научена граматичка правила; познаје и користи ограничен број фреквентних морфолошких облика и синтаксичких структура; познаје и користи једноставније граматичке елементе и конструкције.
 
Довољан - ученик не зна да примени основна граматичка правила, нити да их употреби у контексту.
 
 
 
Вредновање ученика са тешкоћама:
Код ученика са тешкоћама треба вредновати његов однос према раду и постављеним задацима те васпитним вредностима у складу са његовим могућностима.
Начине, поступке и елементе вредновања треба ускладити са тешкоћама и личношћу сваког ученика у сарадњи са стручном службом школе.
Вредновање треба усмерити на подстицање ученика на активно учествовање у настави и ваннаставним активностима, развијати његово самопоуздање и осећај напредовања, али и упознати директора и стручну службу са проблемима који се појављују током школске године, уколико је то случај.
При евалуацији ученика који раде по ИОП-у, нужно је применити индивидуални приступ. Ако ученик има изражене тешкоће у гласно-говорној комуникацији, може му се омогућити проверавање у писаном облику у договору са стручном службом школе. Ако ученик има изражене тешкоће у писаној комуникацији, ученику треба омогућити проверавање у усменом облику.
 
Наставници страних језика:
 
Мирослава Јанићијевић - наставник француског језика
Милена Цупара - наставник енглеског језика
Александар Ђорђевић - наставник енглеског језика                              
 
 
 
 
 
 
 

Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај